Tuesday, June 24, 2014

Cursuri si blog

Mâine mai am de dat un examen şi am terminat şi cursul ăsta:)
Mda cam prin iarnă am hotărât să încep un curs. Preţul? 1200 lei (12 milioane adică) Mi-am zis că e bun pentru viitor şi că îmi scot repede banii. Asta aşa e. A fost mai mult decât un simplu curs. Am învăţat mult. Pentru mine, pentru viitor...a fost ok în mare parte.
Datorită lui am cunoscut şi nişte tineri foarte simpatici (colegii mei. In principal Gina, Ionuţ)
Am avut ceva probleme serioase (ca să nu zic foarte serioase) cu dinţişorii :) şi am zis că dacă oricum stau în judeţ (neputând să plec la Sibiu sau Bucureşti) măcar să mai adaug ceva la CV.

De la începutul anului am început să fiu interesată şi de vinuri. Tipuri de vinuri, culori, arome şi soiuri. De băut clar nu le beau dar nu strică să ştii câte ceva şi despre asta.
Ştiu care soiuri sunt mai bune decât altele. Ştiu care ani au fost buni în ceea ce priveşte producţia de vin. Mişto subiect ăsta. Adică dacă tot sunt îndragostită de capitolul LAVANDĂ de ce n-aş fi la fel şi în ceea ce priveşte vinurile?
Mi-ar plăcea să merg undeva unde-i o podgorie când se culeg strugurii :) Ce.-i drept aş prefera Franţa dar dacă mi s-ar oferi posibilitatea să văd cum stau lucrurile cu hectarele de vie ale lui Isarescu din sudul judeţului Vâlcea nu m-aş supăra:)
Am văzut o cultură de viţă de vie la ceva km de mătuşa mea în Italia. Se vedea foarte mişto. Era undeva la depărtare de casa ei pe un fel de deal. Mişto...mişto

Acum, n-am terminat bine cursul că am descoperit altceva. Alt curs. Costă mult mai puţin. 80 de euro. Când am citit despre ce e vorba m-am îndrăgostit.
E o suuuuper ofertă. E despre ceva ce mă caracterizează. Pe mine...pe Săgetători. Pe oamenii nebuni şi care iubesc viaţa.

De ce mi se pare super ofertă???
În cadrul cursului eşti învăţat (printre altele) cum să-ţi creezi un blog de la zero!!!
Povestea cu blogul e interesantă. Mă gândeam acum ceva săptămâni la ea.

Mai exact acum vreo 3 săptămâni  mă întreba cineva dacă am un blog. Mi-a spus că m ar ajuta enorm (aveam eu anumite planuri). I-am zis că nu. Adică blogul ăsta e pentru oamenii dragi. Nu pentru un nene căruia îi vorbesc a doua oară în viaţă.
Ce mult mi-ar plăcea şi mie un blog miştoooo. Realizat de cineva care se pricepe! (mai căutasem eu odată pe net ce si cum se face dar renunţasem la idee atunci).
Apoi, i-am zis de la obraz unui amic-prieten care nu e web designer (aşa se zice, nu? ) dar care are habar de calculatoare că, dacă vreodată vrea să îmi facă o surpriză, gen un cadou de ziua mea ...ÎMI DORESC UN DESIGN DE BLOG. ŞMECHER!! Adică să fie foarte frumos:)
Mi-am permis să cer asta pentru că nu am mai cerut nimic altceva în ceva ani de când îl cunoşteam :) (ok mai era...Aduci tu calculatorul tău? sau Ieşi pe-afară? dar astea nu se pun, nu?;) )
Mi-a zis că poate să facă asta dar ... pe WORDPRESS nu pe BLOGGER. Bleah! Nu îmi place wordpressul. Acum îmi pare foaaaaarte rău. Dar dacă citeşte blogul şi vrea să îmi facă o surpriză, nu mă supăr. Eventual să mă întrebe Imi dai şi mie nişte linkuri de bloguri să citesc? O să îi dau 15 linkuri specializate pe domeniul pe care vreau sa fie şi al meu şi apoi îl las să îşi pună imaginaţia în funcţiune:)

Aşaaaa...până o să apară cineva'ul respectiv am aflat că preţul pentru o aranjare mişto e 50 de euro. Nu pot să spun că e mult. E ... ok cred. Dar gândindu-mă că plătind 80 de euro, pe lângă blog mai învăţ şi o grămadă de alte chestii e...HMMMMM.

Parcă m-aş afla într-o chocolaterie. Chocolaterie în care e o reducere uriaşă. În care pot cumpăra la preţ redus o grămadă de sortimente de ciocolată. Şi fără sa aibă un termen de valabilitate scurt.

E un curs pe care îl pot asemăna cu ACEL CURS DESPRE RADIO. De la prima facultate. Orice coleg ştie că eram topită şi îndrăgostită de cursul respectiv. Bine, am avut noroc şi cu un profesor care a fost preferatul meu (alături de încă doi - unul pentru calitatea fix...sibiană :) şi celalalt pentru o serie însemnată de calităţi)
E un curs care simt că mi-ar plăcea. Iar când îmi place ceva e devin expertă în subiectul respectiv.

E un curs pe care îl pot asemăna cu Geografia Populaţiei - preferatul meu (cică nimeni n.a mai avut acel curs ca preferat din întreaga istorie a facultăţii. Eu l am ...adorat:) )
Aşadar...să fac rost de ceva bănuţi şi...cu burta pe caaaaaaaaarte. Carte online:)

No comments:

Post a Comment