Sunday, June 8, 2014

despre rautate

Mami e cea mai buna persoana din lume. E foarte serioasa mereu si tocmai d-aia pentru unii pare rea. E un tip in oras caruia ii dau mereu capsune. Trece intr-o zi pe langa mine si mama. dinainte o atentionez. Vezi sa zambesti la baiatul asta. E dragut. Ii dau eu mereu capsune.
Buna ziua. Buna - spune el cand trece pe langa noi.
Eu "Bunaaa". Mama: "Buna ziua!"
M-a si enervat. Ma enerveaza cand zice "buna ziua":)

Pana mai anii trecuti ma enervau unii prosti prin oras. Se pare insa ca ultima luna din varsta de 24 de ani mi-a adus o schimbare. Ok a inceput cu ianuarie 2013. Niste prosti s-au luat de mine. In orasul asta-s destui. Slava domnului ca sunt si oameni buni si destepti, cu bun simt si 7 sau mai multi ani de-acasa.
Vreo 2 barbati si 4 femei s-au luat in bar de mine. Nu o sa le zic meseriile tocmai pentru ca nu stiu daca cineva e interesat de soferii de tir (de altfel meserie ok - depinde acum de bunul simt daca il ai sau nu) sau femeile care, in principiu nu muncesc nimic. Nu le vezi niciodata la munca insa au extensii, unghii false, toace (ele habar n- au ca pluralul "toace" nu-i corect), haine dintre cele mai scumpe si haur. Mult haur:) "Munceste mama, tata, in strainatate" - ar mai zice unul. La naiba ca parintii sunt tot in oras si abia au ce manca. Mda...

Ajung acasa plansa de nu mai pot si mama...mama se duce la bar. Pentru cine nu stie mama care are aproape 70 de ani. Mami, te rog, sa nu ti se faca rau! Cred ca X o sa te bata!
S-a dus si a stiut ce si cum sa vorbeasca. Prostii aia care se cred smecheri si se iau in gura cu oricine au facut ochii mari si s-au uitat lung. Un cuvant n-au scos:)

Mami e o pufoasaaaaa si o dulce. Respectivii nici nu prea s-au mai luat de mine. :) Intr-adevar se uita urat cand ma vad. dar de ce m-ar deranja lucrul asta?:)))

Mai ramasese un lungan de 2.5 m din care 50 cm avea nasul si 2 m corpul :))) Mama mi-a zis ca pur si simplu sa-l ignor. Apoi am realizat eu ca asta-i lucrul ideal. 1. Cum naiba sa ma cobor la mintea lui? 2. de ce dracu s-ar lua o femeie de 1.65 m si 52 de kg la cearta cu unul de 2.50 m si nu stiu cate kg???
Ma striga numai ditza ditza! 
Asa-l cheama pe prietenul lui de care ma leaga cateva zeci de iesiri in oras. In orase de fapt :) Simteam ca turbez. Si-apoi...
Hmmm ditza e un tip foarte linistit, timid, iubit cam de toata lumea, foarte respectat, destept si castiga cam 6500 de lei luna de luna. CHIAR MI-AS dORI SA FIU dITZA!

Si vine ultima luna din primul sfert de secol din viata mea. (24 de ani si 11 luni adica). Merg intr-o duminica pe la munte cu un tip, apoi bem un ceai in bar, apoi mergem pe la cariera pentru a vedea luminile orasului. INtr-o seara (dupa ora 12 de fapt) ne aflam in dreptul parcului din oras. de la restaurantul din apropiere iese lunganul de 2.50. doamne ce penibil! Asta o sa ajunga sa strige dupa tine ditza ditza! Cum sa isi permita sa ma strige asa? Pai crede ca imi arde mie de astfel de glume? Ma stie prea bine si nu isi permite sa faca glume de 2 lei cu mine.
Tipul de langa mine avea atat greutatea cat si inaltimea asemanatoare cu ale mele. Apare lunganul, il saluta, ma saluta si pe mine si nu ne zice niciunuia altfel fata de cum ne cheama.
A trecut jumatate de an. Ne-am mai intalnit de multe ori. Lunganul, pentru prima oara dupa 15 ani (aproximativ) nu mai zice absolut nimic. Ba chiar am stat 4 persoana la aceeasi masa (de vreo 3 ori). M -a rugat sa le fac poze cu telefonul lui. Ma-ntrebam oare ce se intampla.
Trece o vreme si ma intalnesc cu unul dintre prietenii lunganului. Ii povestesc eu totul si imi zice: Pai normal ca daca te-a vazut cu X nu se mai leaga de tine/
Pai unul are 1.65 celalalt 1.95. Unul are 55 de kg celalalt 100 zic eu.
Importanta nu e nici inaltimea nici greutatea. Important e cine stie sa dea cu pumnul. Iar tipul de 1.65/55 se pricepe foarte bine.
He he bine de stiut zic. Intr-o lume rea e neceara rautatea. Intr-un oras ca Sibiul cu siguranta nu mai e necesara rautatea dar zic...cat stau pe aici sa fiu si eu rea!

Il cheama daniel. A avut o relatie frumoasa, s-a despartit, am iesit asa, ca amici. Acum are aceeasi relatie dinainte. M-a mintit cu niscaiva lucruri care m-au durut. Am stiut de la inceput, inca de cand vorbeam toata ziulica faptul ca n u pot sa am o relatie cu el.
Tocmai pentru ca nu am avut nicio relatie ca a lui nu am putut sa realizez cat de repede au trecut sentimentele.
Am stiut ca nu pot avea pe viitor o relatie pentru ca e un tip foarte misto si nu pot sa ii fac eu dezordine in viata unui om atat de ordonat.
Stiam ca a fost mult timp cu o femeie pe care o consider frumoasa si oricat de narcisista sunt eu...ma consider draguta si atat. NU FRUMOASA! Am stiut ca nu pot concura cu ea nici la frumusete, nici la viata sociala si in general la nimic.
Nu am vrut sa il fac sa se chinuie...in general o relatie cu mine e cam...chin:)
Batea niste apropouri (ok nu apropouri ci direct:) ) la piscine si plaje. Nu. Nici ca amica nu puteam sa merg cu el. Pentru ca... pentru ca!!!

Fata ce ma fac? Omului ii place de mine, mie nu imi poate placea de el. El tocmai ce-a suferit de curand. Nu pot sa-l ranesc si eu. Mi-e teama ca o sa fac asta. Oare ar trebui sa nu ii mai raspund la mesaje? O intrebam pe o prietena.
Mi-a zis ca e mai mult de atat. Posibil sa nu imi doresc ceva cu el. In principal pentru ca ma tot cauta el iar eu nu suport asta. Mie imi place ca eu sa il caut pe el. dar ca sunt Ana. Si sunt magulita de lucrurile pe care le face el:) Nu ma gandesc la raul lui pe viitor. Ma gandesc la binele meu in prezent. Mda cred ca a avut dreptate tipa respectiva:)

El mi-a zis ca un singur lucru ma roaga. Sa nu vorbesc despre EA. In rest sa vorbesc orice, despre oricine. Cam 2 saptamani am repetat ca o moara stricata urmatoarele:  doamne fosta ta iubita e atat de frumoasa! Niciun barbat n-ar renunta la o asemenea tipa. S-ar ruga de ea in genunchi sa nu se desparta.
doamne ce sexy e fosta ta! Si cu stilul ei dragut.
doamne e atat de deschisa la o gramada de lucruri!
doamne e minunata!

Apoi s-au impacat :) Habar n-am cand. :) M-a deranjat foarte tare ca m-a mintit cu niste lucruri. Si ca a promis niste lucruri. Nu se termina lumea pentru ca un om pe care l-am vazut de 2 ori in viata a mintit. El, in schimb asa a considerat. Ca se termina lumea pentru mine. :) Si mai rau...El stie ca iubita ii e foarte geloasa si nu are voie sa aiba prietene. de asemenea stie ca si eu stiu lucrul asta. Azi imi zice "Ramanem prieteni numai te rog nu imi face rau!"

1. Prieteni? Adica cum? Trebuie sa imi fac schimbare de sex? Ca prieteni gen el tip si eu tipa nu putem sa ramanem.
2. Ramanem prieteni. Hmmm ramanem prieteni si nu mai suntem...CE? Pai am fost vreodata altceva?:)))
3. Repet. E un om minunat. de un bun simt si o educatie si timiditate si asa, soft :) el foloseste pentru termenul "partida de sex" expresia "partida de amor" iar pentru altele ...pur si simplu pe altele nu le rosteste ci se exprima spunand "imi creste ritmul cardiac":) E foarte grijuliu si scump :) Totusi daca a simtit intentionat ca are nevoie pentru cateva saptamani de altceva sau pur si simplu lucrurile s-au intamplat fara intentia lui, de ce as vrea sa raman prietena cu un om care 1. n-are voie sa aiba prietene 2. cu un om care m-a mintit si care nu si-a putut respecta niste promisiuni?

NU! NU VREAU SA RAMANEM PRIETENI!!!!

Sa vezi circ ce iese!! o amenint eu pe mama vara trecuta. Peste o luna oricum plec din judet asa ca imi permit sa imi dau hainele jos si sa................! (la figurat bineinteles) Incepand de azi fiecare om care a strigat dupa mine o sa vada de ce-s in stare. Mama s-a suparat. Eu am plecat.
M-am dus la bar, am baut un suc, am revenit. Mama era in curte. Gata! Am rezolvat! Sunt o rea! La fel ca tine! Stii tu, acum cateva luni cand te-ai luat de aia in bar si ca atunci cand te-ai luat de  prostul care comenteaza despre familia noastra in trenuri! Reaua mea mica!!!
A inceput sa planga! I-am spus ca am glumit si nu m-am luat de nimeni. Ca am baut un suc in bar si ca ea oricum nu e rea. :) Mi-a explicat de ce nu vrea sa fiu rea. M-a durut ce a zis.  dupa cateva zile vorbeam cu ... ditza! Omul care ma considera un copil rasfatat :) I-am povestit si mi-a zis ca o sa fie ok. Ca nu rezolv nimic fiind rea. Ca lunganul si prostii lui nu s-au luat de mine cand strigau ditza. Ca nu trebuie sa fiu rea si ca in grupul lor (de tampiti) cand unul iese cu o tipa ceilalti fac misto. Nu de ea ci de EL...El membrul grupului:)

Revenind la daniel...am vrut sa il testez pe un prieten de-al lui. Pe Alex:) I-am zis aseara ca voi face circ. Ca voi face in asa fel incat iubita lui daniel sa afle de toate mesajele si conversatiile avute cu el. Ca o sa regrete ca m-a mintit. La naiba nu ma stresam deloc de fapt. Eram in pat si ma amuzam copios de ceea ce scriam.

Azi apare daniel pe facebook. Nu mai aparuse de mult timp. Hmmm cum o fy aparut tocmai azi habar n-am. (mda, sunt ironica). Nu i-a facut placere sa vb cu mine sunt sigura. In primul rand cui i-ar face placere sa vb cu o persoana cu, care "n-are voie"? In al doilea ce om adora sa se  roage de un altul gen "dar te rog nu-mi face rau?" El a facut asta mai bine de 30 de minute.

Eu...de aseara!!!! pardon...de vreo saptamana si ceva mi-am dat seama ca nu i-as putea face omului rau. Pentru ca ... ador sa dau senzatia ca-s SCORPIE. dar sunt mai rau decat cel mai sperios iepuras :)
Chiar vrei sa imi faci rau?
Imi pare rau.
Atunci nu imi face rau. Se poate?
Vrei sa imi faci rau?
de ce?
Atunci spune-mi ce rezolvi daca imi faci rau.
bun. Considera-ma mincinos dar ce rezolvi daca imi faci rau?
Si daca te rog frumos, poti sa nu imi faci rau?
Ce ai vrea ca sa nu imi faci rau?
Nu imi mai face rau, te rog frumos.
dar am crezut ca pot avea incredere in tine.
Cum sa te conving sa nu imi faci rau?

I-am tot zis. Ca fac rau pentru ca imi place, pentru ca m-a mintit, pentru ca asa am eu chef, ca poate sa faca orice lucru dar eu tot o sa ii fac rau.
Ii plac inghetata si ciocolata in aceeasi masura in care imi plac si mie. I-am dat exemplul asta. Unora dintre oameni le place foarte mult circul :) Asa cum lui ii place ciocolata. Are o ciocolata - de la firma lui preferata. Cum ar reactiona daca cineva vine si ii zice "nu manca ciocolata. Ce rezolvi daca o mananci??"
In principal nu rezolva nimic (da, stiu...aduce o stare de bine. Trecem peste asta). Si totusi o mananca. Pentru ca ii place ciocolata.
:)
I-am spus ca joi o sa fie ziua in care ii fac rau.

Si repet...stiam de 2 saptamani ca nu o sa fac nimic. Are prea multe calitati pentru a-i face rau. Pentru el, femeia care ii e alaturi e cea care il face fericit, care ii accelereaza bataile inimii, e o frumoasa si o dulce. Si mai ales nu conteaza ca are forme misto si abdomen plat. Conteaza felul cum e inauntru. El asta iubeste inainte de orice forma a corpului :)
Eu sunt constienta ca ii pot face rau. El e constient ca ii pot face rau. El e constient si de faptul ca SIGUR O SA II FAC RAU!

Nu...pentru ca inainte de a fy rea ...sunt buna. Rea sunt la facultate sau cu oameni pe care ii am in preajma fara sa mor de dragul si dorul lor. Rea sunt cu oamenii care sunt oameni si atat. Cu un om drag si bun nu o sa fiu niciodata rea:)

da. Andreea avea dreptate...e magulitor. Sa se roage un om minunat de tine "te rog, nu imi face rau. Fac orice. .. bla bla bla". Tocmai de-aia nu o sa il las pana joi sa se chinuie si sa se-ntrebe ce dracu o sa fac.


Pur si simplu nimic! Si nu era nevoie sa se roage de mine. Nu era nevoie sa imi zica nici macar "buna, ce faci". Era nevoie sa ma cunoasca intr-adevar, sa realizeze ca-s misto si ca nu i-as face rau. :)

No comments:

Post a Comment