Monday, June 9, 2014

new

dupa un an intreg in care n-am stiut ce-i mai bine pentru mine pot sa spun ca, in sfarsit am ajuns la un rezultat!
Era mult mai bine daca ajungeam in urma cu jumatate de an la el dar am incredere ca o sa imi fie bine.

Asadar...Cand cel mai mare val de caldura va veni peste Romania, cand fiecare dintre noi va incerca sa fuga in natura, fie la umbra unui pom, fie intr-un hamac, fie la picnic, voi sarbatori noul meu blog.
de fapt, adresa ramane aceeasi. Voi schimba designul, subiectele despre care voi scrie si sper ca voi sa imi fiti alaturi.

Va voi povesti despre cum e sa traiesti altundeva.
despre cum e sa traiesti in orasul care pentru ceilalti e...VACANTA! (caci mai multi ani la rand a castigat premiul pentru cea mai buna destinatie turistica a Romaniei).
despre locurile frumoase, oamenii frumosi...
despre ce face o tipa de 25 de ani intr-un oras in care nu cunoaste pe nimeni.
Iar pozele postate or sa fie multe. Mai multe decat pana acum cel putin :)

Sper ca si prietenii mei, care au fost plecati in alte tari sau orase sa ma ajute postand cate un articol. Asa, un articol pentru prietena lor, Ana...de bun venit!

Pana atunci eu ma voi apuca de invatat pentru examenele din sesiune iar la vara ne "vedem": eu scriind, voi citind si contribuind cu postari si comentarii, pe blogul unei tinere care nu traieste visul american. dar pe cel SIBIAN cu siguranta :)

VOI? Iubiti Sibiul ?:)

No comments:

Post a Comment